Activitats a la natura

Tens una cita amb la natura

La costa, les vinyes i el Parc del Garraf s’entrellacen per compondre un particular paisatge mediterrani que es pot explorar gràcies a un bon nombre d’activitats pensades per treure el màxim partit de la terra ferma. Tastos de vi, excursions en segway, senderisme, classes de golf, marxa nòrdica, i rutes a cavall formen part d’una extensa oferta de propostes que també inclouen espeleologia, escalada i observació d’estels, entre d’altres

Descubreix el Garraf en bicicleta

Contempla el paisatge des de la bicicleta, per carreteres secundàries i descobreix l’autenticitat del territori.

Visita guiada a la desembocadura del Foix

La visita consisteix en una passejada per l’entorn de la desembocadura i part dels marges del Riu Foix. El passeig tindrà diverses parades on es faran explicacions sobre l’espai, l’ecologia i les actuacions de recuperació que es duen a terme.

També es dotarà a les visites de material òptic (telescopis i prismàtics) el que permetrà una observació d’ocells i una experiència amb la fauna molt propera.

Wine tour per a amants de la bici de carretera

El paisatge al voltant de Sitges està farcit d’extenses vinyes i cellers que fan que aquesta ruta sigui encara més impressionant. Experimenta l’emoció i l’encant de les vinyes, les carreteres solitàries, el clima temperat i les pujades suaus. Mentre visites els cellers de vi, et sentiràs com si estiguessis a un lloc privilegiat.

CAN RÀFOLS DELS CAUS

Celler Can Ràfols dels Caus és un celler al cor del massís del Garraf. Una de les vinyes més singulars i atractives d’Europa. Incrustat a la roca del Garraf, totalment integrat en el paisatge, amb diversos nivells diferents. Amb aquest objectiu i centrant-se en els detalls, el disseny final és un celler que és completament invisible des de l’exterior. El guia us explicarà més sobre els secrets ocults d’aquesta casa de camp del segle XVII.